wtorek, 21 czerwca 2016

Granica umiejętności



- Tony, jesteś genialnym naukowcem. Na pewno dasz sobie radę – pocieszał go przyjaciel.
- To zadanie kompletnie mnie przerasta. Robiłem już wszystko i dalej nie wychodzi jak powinno.
- Musisz w siebie wierzyć – ciągnął kumpel. – Zarobiłeś fortunę na błyskotliwych wynalazkach. Stworzyłeś latającą zbroję i zostałeś superbohaterem. Widziałeś niejedno. Poradzisz sobie.
- To nie są jakieś zwykłe ulepszenia zbroi – odparł Stark. – Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z takim projektem. Masa skomplikowanych problemów do rozwiązania. Co chwila jakiś ślepy zaułek.
- Rozwiązywałeś dużo poważniejsze zagadki – powiedział Banner.
- Ten projekt mnie pokonał. Poddaję się. Nie mam na to siły. Nic więcej nie wymyślę. Przeklęte meble z Ikei.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz