sobota, 16 lipca 2016

Zmiana operatora



Mężczyzna w szykownym garniturze rozmawiał z konsultantem w salonie. Wyjaśniał, że zastanawia się nad zmianą swojego dotychczasowego operatora. Postanowił sprawdzić, jakie oferty może zaproponować konkurencja.
- Co możecie mi zaproponować. Moja dotychczasowa umowa daje mi wiele możliwości. Mam nielimitowane praktycznie wszystko a cena, jaką ponoszę nie jest zbyt uciążliwa. No i do tego mam dostępne wszystkie najnowsze gadżety i mogę korzystać z nich do woli.
- Czy na pewno wszystko ma pan nielimitowane? Nie zdarza się sytuacja, że jednak przekroczy pan taryfę i musi ponieść dodatkowe koszty? Czy te gadżety ma pan na stałe czy tylko do testów? – dociekał konsultant.
Mężczyzna w garniturze zastanawiał się chwilę.
- Faktycznie – odpowiedział – czasami zdarzają się limity. Bywa, że muszę rozsądnie korzystać z licencji na…
- Doskonale wiem, o czym pan mówi – przerwał mu konsultant. –U nas ma pan faktycznie wszystko nielimitowane. Gadżety dostępne w ofercie są pańskie na stałe. No i może pan korzystać z najważniejszej licencji do woli bez obaw o koszty. Rozumiem, że podoba się panu oferta?
- Owszem – odpowiedział bez większych wątpliwości. – Zdecyduję się na przejście do was. Formalności załatwimy od ręki?
- Oczywiście, nie będziemy zwlekać. Już możemy zacząć wypełniać umowę. Pańska godność?
- Nazywam się Bond, James Bond.

Przeczytaj nowe drouble: Dobra zabawa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz